Hodnoticí aktivity v databázi InspIS DATA

Struktura hodnoticích aktivit

Struktura všech hodnoticích aktivit je podobná. Vhodné je nejprve se seznámit s anotací hodnoticí aktivity , která je v úvodu aktivity včásti Kompetence na InspIS DATA . Pro výběr vhodné hodnoticí aktivity jsou dostupné i další í údaje, např. vzdělávací obor, resp. očekávaný výstup z RVP ZV, sledovaná klíčová kompetence, doporučená věková skupina, časová dotace nutná na realizaci hodnoticí aktivity . V základních informacích lze najít i další důležité informace: znalostní a kompetenční předpoklady žáků (co by žáci měli zvládnout, aby se bez obtíží dalo vše realizovat), případné prostorové a materiální požadavky na realizaci, dále podrobnější informace k hodnoceným schopnostem a dovednostem klíčové kompetence a informace o tom, z jakých součástí se hodnoticí aktivita skládá (např. pracovní listy, zadání, sebehodnocení žáka, hodnotící arch učitele…). V přílohách jsou k dispozici součásti hodnoticí aktivity – tedy to, co budete potřebovat, abyste si mohli aktivitu sami ve výuce vyzkoušet (např. pracovní listy, zadání, sebehodnocení žáka, hodnotící arch učitele, řešení, hodnotící škála, komentáře k hodnocení).

Seznam aktivit, které můžete nalézt v databázi InspIS DATA

Název hodnoticí aktivity Sledované kompetence Ročník ZŠ Úroveň hodnocení
Zážitek z prázdnin Kompetence komunikativní 3.–5. ročník uroven2.png
Řešení sporu Kompetence sociální a personální 4. ročník uroven2.png
Nová identita Kompetence komunikativní 4.–5. ročník uroven3.png
Šikana Kompetence k řešení problému 5. ročník uroven3.png
Název hodnoticí aktivity Sledované kompetence Ročník ZŠ Úroveň hodnocení
Pojízdná prodejna Kompetence k řešení problémů 5. ročník uroven4
Objednávka Kompetence k řešení problémů 5. ročník uroven4
Čtení grafů Kompetence komunikativní 6.–9. ročník uroven4
Druhy komunikace Kompetence komunikativní 6.–9. ročník uroven3
Matematikon Kompetence k řešení problému 6.–9. ročník uroven4
Běh pro radost Kompetence k řešení problému 7.–9. ročník uroven4
Reflexe Kompetence k řešení problému 8.–9. ročník uroven3
Název hodnoticí aktivity Sledované kompetence Ročník ZŠ Úroveň hodnocení
Africké osobnosti Kompetence k řešení problémů 5.–9. ročník uroven3
Od vchodu ke třídě Kompetence sociální a personální 8.–9. ročník uroven4
Název hodnoticí aktivity Sledované kompetence Ročník ZŠ Úroveň hodnocení
Včelí úl Kompetence sociální a personální 3.–5. ročník uroven4
Besídka Kompetence sociální a personální 4.–5. ročník uroven3
Lapač snů Kompetence sociální a personální 6. ročník uroven3
Název hodnoticí aktivity Sledované kompetence Ročník ZŠ Úroveň hodnocení
Proč se to dělá Kompetence občanská 6.–9. ročník uroven2
Zahrada Kompetence občanská 7. ročník uroven2
Beton Kompetence k učení 8.–9. ročník uroven2
Geneticky modifikované organismy Kompetence komunikativní 9. ročník uroven3

Jednotlivé úrovně
uroven1.png
1. úroveň - začínající
uroven2.png
2. úroveň - poučený
uroven3.png
3. úroveň - aktivně užívající
uroven4-(1).png
4. úroveň - pokročilý